Hanya Tuhan yang tahu apa yang aku rasa sekarang

before, panjang tajuk post aku kali ni. taktahu laa kenapa. hmm :)

Okay hi readers :)
sorry la story kali ni sedih sikit. aku taktahu nak luahkan kat sape lagi, blog ni jea laa jadi peneman aku. serius life aku tak macam dulu, aku pun taktahu sebab ape, aku rasa asing sangat tapi bukan dengan family laa. dorang selalu suport aku. cuma bestfriend aku dah pikir hal masing-2 and takd masa nak contact. aku nak salahkan ex-boyfriends aku, tapi aku tak sure tu salah dorang atau salah aku sendiri, kadang-2 aku ada jugak pikir aku jadi macam ni sebab cinta. bodoh tak bodoh kan? shit -.- yela kan masa bawah-2 umur lagi aku dah pikir pasal cinta, masa tu pun aku belom boleh pikir matang and selalu emosional. marah-2 even touching sikit je pun. orang nak pakwe, aku pun sibuk nak ada pakwe. muka bukan boleh blaa pun. kan? :/
hm start aku rasa macam ni lepas mak aku bagitahu ada orang nak datang risik aku. kira otak aku ni dah matang sangat. pft ah. ingat aku suka kea? fck. umur aku baru 20. aku pun takfikir laa pasal kawin-2 ni makcik, and one thing aku takkan kawin dengan anak makcik. aku pun taknak lukakan hati mak aku, tapi tu bukan kehendak aku, memang restu mak tu berkat tapi bukan dengan orang yang org tak cinte mak :'( hari-2 mak aku tanya pasal lelaki tu. ada telefon tak, mesej kea? sumee aku jawab TAK. aku straight cakap aku taksuka, tapi mak takpaham. mak tetap nak jodohkan aku dengan lelaki tu. tiap hari aku nangis sebelom tidur. and sometime aku review gambar-2 exboyfriends aku. fck. aku bukan hadap sangat, tapi aku sayang dorang. korang paham kan rasa macam mana kalau kita dah sayang lelaki tu separuh mati? macam tu laa aku rasa, aku takkan dapat lupakan dorang. mula-2 jea aku lupa tapi lepastu aku teringat kan dorang balik. haiqa, dia boyfriend aku yang paling muda. still sekolah. tapi aku tak kisah pasal tu, aku kisah pasal hati aku dgn dia. dia betol-2 ikhlas, and aku boleh rasa sendiri without acah-2 ( means waswas) .tapi aku lukakan hati dia, sebab time tu hati aku belom tebukak for those. tapi aku layan dia macam dia cinta aku plak sampai dia makin sayangkan aku. damn -.- masa tu aku sendiri keliru dgn diri aku sendiri. and aku hold relation kitorang. aku rasa aku kejam, then bila haiqa jauh dari aku baru aku sedar yang i need him so much. tapi perasaan dia dah berubah. sumpah aku kecewa, damn -.- nasib nasib, mampus laa ~ guys, korang rasa apa yang aku patot buat now? sumpah aku down gila bila teringat pasal ex aku. aku kan online fb tiap2 hari, then aku stalker fb ex aku. haiqa, zafiq, boy and kecix. bangang nya --' hmm, sumpah aku jealous dgn gf kecix, lama dorang couple. kecix tu okayy, untung kau ferra (OO) zafiq pulak, dia ignore aku. sedih sial -.- untung aku ada Fizi. dia selalu ada untuk aku. dia bestfriend aku yang paling terbaik! dia selalu tenangkan aku. dia happykan aku, kau yang terbaik untuk aku fizi. terima kasih banyak-2. ni kalau kau baca, kau kene tahu aku tak pernah lupa kan kau. aku dah anggap kau macam abang aku, tengok laa bila aku gurau2 dgn kau, hihi bising kan mulut aku masa dalam kereta tu ;pp kau mesti rindu kat aku ;p hehe whoapss !

okay laa, i have to go. take care guys. and kalau ada apa-2 nasihat untuk aku, inbox kat fb k :)

Thanks , xoxo toodles ;3