Story hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ni :D

ok mule-mule nak bagitahu yang harini sangaaaaaaat laaaaa boring 

 264637_2302623407728_1313501575_2759499_3424232_n_large
sumpah tension laa harini, tak pernah aku boring macam ni t-.-t 
.lepastu takde credit pulak. firstime takde credit tahun ni, kau bayangkan kejap :O 
haha pastu aku bengang laa masa aku takde credit laa ramai pulak yang text aku. 
shilakunpekpek betol laa -.- wahaha. 
yang call pulak berape orang je, tapi aku tak pick up laa sebab fhone dalam bilik kan. dah takde credit, so aku bia kan jea dalm bilik. hihi so im sorry mirul , bobot , and other number yang aku tak kenal tu. sorry ;> 
 tapi nasib baik laa abah bagi reload 10 ringgit. boleh aku reply text and misscall dorang balik. heheh. so masehh abah sayanggg, muaaaaaah :* hihihi.